Effectief communiceren in de beroepsgroep” (U14-1)

De chauffeur is het visitekaartje van het bedrijf. Hij of zij gaat dagelijks om met klanten, maar ook met collega’s, leidinggevenden en onbekenden onderweg. Een professionele beroepshouding helpt om met vele situaties om te gaan. Effectief communiceren helpt dan ook om te kunnen reageren op een contactgerichte en klantvriendelijke manier. Een cursus communicatieve vaardigheden is daarom nooit weg!

“Het belangrijkste in communicatie is horen wat er niet gezegd wordt.”

Met deze training communicatieve en sociale vaardigheden krijgt de chauffeur meer kennis en inzicht in de wisselwerking tussen personen. Technieken en communicatieve vaardigheden worden geoefend tijdens deze code 95 training.

Ook aan de orde deze dag:

  • Klachtafhandeling
  • Omgaan met stresssituaties
  • Commercieel gedrag
  • Klantbenadering
  • Representativiteit en beroepshouding

Deze worden aangeboden op een interactieve manier, praktijkgericht en natuurlijk met ruimte voor eigen inbreng en plezier!

*Informeer naar ‘last minute’ kortingen en gereduceerde prijzen voor incompany trainingen. Ook mogelijk op te knippen in 2 (avond)dagdelen.